وب نوشت های یک پرتونگار

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۷ آبان ۸۹ ، ۱۳:۲۳ Unknown

پیوندهای روزانه

یک عکس تاریخی

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۰۴ ب.ظ



توماس ادیسون در حال استفاده ازصفحه فلوروسکوپی  تنگستات کلسیم برای دیدن عکس دست.
تیوب اشعه ایکس همان جعبه ای است که در زیر دست فرد دیگر قرار دارد.


عکس در سال 1896 گرفته شده است.



۸۸/۱۰/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۹)

سلام
آخی
نمی دونستن اشعه چقدر خطرناکه حسن!
۲۸ دی ۸۸ ، ۱۸:۳۵ سلام پرتوکار
چه جالب
منم با یه مطلب تاریخی آپم
حیونکی!!!!بیچاره واقعا خبر نداشته...
۲۸ دی ۸۸ ، ۲۳:۲۷ پرتوی مهر
من این توماس رو خیلی دوست دارم.فکر کنم اونم منو خیلی ددوست داشته باشه.
۲۸ دی ۸۸ ، ۲۳:۲۸ پرتوی مهر
پرتونگاران من از وب شما خیلی خوشم میاد.همیشه کوتاه.مفیدوجالب و تازه می نویسی.
سبز باشید و جاری
۲۹ دی ۸۸ ، ۱۹:۴۶ سلام پرتوکار
با سوال هفته آپم
کجایی تنبل تن پلول.
از این به بعد مطالب این وبلاگ رو در سلام پرتوکار خواهید دید
آقای شریفی به علت مشغله درسی مطالب بکرشون رو برای من می فرستن و من کارای ویرایشش رو انجام می دم امیدوارم از این مطالب بازدید کنید مثل همیشه
بعضی از مطالب
این وبلاگ تعطیل نشده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی