وب نوشت های یک پرتونگار

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۷ آبان ۸۹ ، ۱۳:۲۳ Unknown

پیوندهای روزانه

دیکشنری مدیکال آکسفورد

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۸۸، ۰۱:۲۷ ب.ظ

این روزها تقریبا همه موبایل دارن.از بچه شیرخواره بگیر تا پیرزن 110 ساله!!!
موبایل برای بعضیا دکوری هست برای بعضیا کلاسه برای بعضیا هم از نون شب واجب تر.

موبایل فقط بلوتوث بازی و اس ام اس وعکسبرداری نیست.بلکه میشه ازش استفاده های مفید دیگه ای هم کرد.

یکی از این کارا نصب برنامه های درسی یا علمی هست.مثل دیکشنری.
دیکشنری پزشکی آکسفورد یکی از دیکشنری های مفیدی هست که واقعا به درد ماها میخوره.

‍‍Oxford Concise Medical Dictionary دیکشنری هست که اصطلاحات پزشکی رو خیلی روان توضیح داده و برای دانشجوهای پزشکی و پیراپزشکی خیلی مفیده.ضمن اینکه برای تقویت زبان هم خوبه.

این دیکشنری روی اکثر موبایل ها که از سیستم جاوا پشتیبانی میکنن نصب میشه.

همه مدل های نوکیا و سونی اریکسون و بعضی از مدل های بقیه گوشی ها.

اینو میتونید از Oxford concise medical dictionary دانلود کنید


۸۸/۰۹/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۹)

تازه من تو موبایلم داروهای ژنریک رو هم دارم.(شکلک دلت بسوزه)
۲۹ آذر ۸۸ ، ۱۴:۳۴ پرتونگاران
آره اونم هست.
اسمایلی گریه کردن
موفق نشدم دانلودش کنم
آ
پ
م
سلام
دستت درد نکنه خیلی بهش نیاز داشتم....
۳۰ آذر ۸۸ ، ۱۰:۴۶ پرتونگاران
@سارا
سلام
لینکش که کار میکنه.مشکلی نداره
۳۰ آذر ۸۸ ، ۱۰:۴۶ پرتونگاران
@وحید
قابل شما رو نداشت
عجیبه
دیروز سعی کردم دانلود کنم اما نشد
البته
انقدر طول کشید که منصرف شدم
امروز موفق شدم
کارتون درسته جناب آقای شریفی!
۳۰ آذر ۸۸ ، ۲۰:۳۷ پرتونگاران
@سارا
کار خودتون درسته
کاری نکردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی